مصاحبه آرشیو خبر ها
اول فروزینونه و بعد ناپولی

اول فروزینونه و بعد ناپولی

خوان کوادرادو هافبک کلمبیایی یوونتوس که خیلی ها علاقه مند به ادامه حضور او در تورین هستند در مورد رقابت ادامه داره یووه و ناپولی برای کسب اسکودتو در این فصل و همچنین وضعیت تیمش صحبت کرد. بازیکن 27 ساله یووه گفت:

 

ما تیم خوبی هستیم، قدرت خودمان را نشان دادیم و رکورد خوبی داریم. در هر بازی می خواهیم که پیروز شویم و برای آن نهایت تلاشمان را می کنیم.

 

کوادرادو در مورد جدال یوونتوس و ناپولی در 13 فوریه گفت:

 

ناپولی تیم بسیار خوبی است و فکر می کنم ما دو تیمی هستیم که داریم عالی پیشروی می کنیم. اکنون ناپولی اول است و ما دوم، باید آرام باشیم و بیشتر تلاش کنیم و البته در نظر بگیریم که پیش از بازی رو در رو با ناپولی ابتدا باید با فروزینونه بازی کنیم و برنده شویم و این مهم ترین چیز است.

 

هافبک هجومی یووه ادامه داد:

 

اگر ما مقابل فروزینونه برنده نشویم دیگر بازی با ناپلی ها بازی رو در رو و حساسی نخواهد بود. پس می دانیم که باید مقابل فروزینونه نتیجه بگیریم و بعد از آن خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.این بازی ها دقیقا همان بازی هایی هستند که می توانند باعث سقوط شما شوند.به همین دلیل ما باید با همان ازاده و انگیزه ای که در دو ماه اخیر به میدان رفتیم حاضر شویم.ما در مقابل جنوا خوب نبودیم ولی این اتفاق ها وقتی هر سه روز یک بار بازی دارید رخ می دهد ، مهم این بود که بردیم و تمرکزمان را حفظ کردیم.

 

او در مورد مصافشان با بایرن و همچنین پست جدیدش در یوونتوس گفت  :

 

بایرن تیم فوق العاده ایست اما بدون شک ما اینقدر خوب هستیم که بتوانیم آنها را تحت فشار بگذاریم و در خانه و خارج از خانه دو بازی قدرتمندانه انجام دهیم.

پستی که الان در آن بازی می کنم نیاز به تمرکز فوق العاده ای دارد ، به خصوص از لحاظ دفاعی.من همیشه به دنبال این هستم که خودم را در تمرینات به بهترین شکل ممکن آماده کنم و همیشه هر چه دارم به تیم ارائه دهم.

 

او همچنین در مورد فشردگی بازی ها و نیز جو یوونتوس صحبت کرد و از علاقه اش برای ماندن پرده برداشت : 

 

در چنین بازی های پشت سر هم و فشرده ای ، اینکه همه ی افراد تیم نشان بدهند که موقع نیاز تیم قادر به انجام چه کاری هستند حیاتی است.شما می توانید ببینید که اینکار را در ماه های اخیر انجام داده ایم.خیلی ساده است ، ما یک تیم هستیم.در واقع ما در داخل و خارج از زمین رابطه ی بسیار خوبی داریم.ما سخت مشغول کار هستیم اگرچه گاهی اگر نیاز باشد با هم شوخی می کنیم و در زمان مناسب از همراهی هم لذت می بریم.این نشان می دهد که ما یک خانواده هستیم ، من از اینکه اینجا هستم بسیار خرسندم و خانواده ام هم در تورین خوشحالند ، ایتالیا خانه ی دوم من است و امیدوارم قراردادم دائمی شود، اما بقیه هم در مورد تصمیم گیری برای سرنوشتم دخیل هستند و باید دید چه پیش می آید.

 

او در پایان در مورد وضعیت مارتین صحبت کرد :

 

من با مارتین صحبت کردم و برایش ارزوی بهبودی سریع نمودم.او پسر فوق العاده ایست ، حتی بعد از مصدومیتش به خوبی سرش را بالا گرفته است.با توجه به ضربه ای که این مصدومیت به او می زند ، همه ی ما می توانیم از او یاد بگیریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: